CONSTRUIM IMPERII
No Result
View All Result
Construim Imperii
No Result
View All Result

Revolutia financiara III – „Secretele” unei afaceri profitabile

Daniel Zarnescu by Daniel Zarnescu
mai 31, 2011
in business
14
Revolutia financiara III – „Secretele” unei afaceri profitabile

afaceri profitabileAfaceri profitabile pe internet si secretele din spatele lor –  despre afacerile online am intalnit o  groaza de mituri inca din momentul in care noi deja castigam bani pe proiectele de pe siteurile noastre. Desi le-am demontat pas cu pas, ele inca mai respira prin plamanii oamenilor care ne urmaresc.

Exista perceptia la romani ca tot ce este pe internet este „scam”, si pana nu reusim sa constientizam ca nu e chiar asa, o sa avem probleme in multe alte domenii.

Practic, prin siteul online si prin promovarea pe care ti-o faci iti asiguri o imagine de specialist in domeniul/hobbyul tau. Este ca o carte de vizita. Nu mai poti ignora aceasta metoda daca vrei sa castigi capital de incredere in jurul tau (si repede).

Sunt doar cateva mici secrete care transforma o idee sau un website in afaceri profitabile si ti le voi expune aici. Bineinteles ca in spate este mai mult de atat, dar ce iti voi dezvalui acum te poate pune pe picioare si indrepta spre castiguri mari, daca incepi sa intelegi ca viata unui antreprenor se bazeaza pe evolutie si dezvoltare continua.

[mai multe despre secretele unei afaceri profitabile gasesti pe siteul „Mentorship Internet Business”]

Primul secret al unei afaceri profitabile – LISTA

Cel mai mare „secret” si pe care inca putini il iau in considerare il reprezinta lista de prospecti. Lista de prospecti reprezinta oamenii care sunt interesati de ceea ce oferi tu. Ziceam in articolul anterior ca nu trebuie sa iti fie frica sa te pozitionezi ca expert in domeniu, pentru ca oricum succesul tau depinde de marimea listei pe care o construiesti. Cu alte cuvinte, daca ai o lista de 5 oameni – tu esti specialistul listei tale de 5 oameni si nimic mai mult. Depinde de efortul tau sa fii specialist pentur 100-1000-10 000 de oameni.

Lista este reprezentata, in cazul meu, de oameni ca voi, care sunt interesati de business, de organizare, de libertate financiara, de obtinerea de rezultate pe cale profesionala. Datorita experientei mele antreprenoriale si a rezultatelor pe care le-am avut si le am, eu va pot oferi valoare continua si astfel veti ramane interesati de ceea ce va ofer eu.

De asemenea, sa nu credeti ca nu ma educ in mod constant, ca sa va pot oferi mai mult cu fiecare zi care trece. Am experienta in afaceri profitabile offline si online, dar in acelasi timp particip la cursuri si acreditari pe care dau mii si mii de euro doar ca sa imi pot dezvolta afacerile mai bine si, de ce nu, sa pot oferi valoare prin invataturile mele.

Asta trebuie sa faceti si voi, indiferent de domeniul pe care l-ati ales, de la vanzari de haine pana la produse de slabit (si multe, multe altele).

Al doilea secret al unei afaceri profitabile – VALOAREA OFERITA

Foarte multi sunt reticenti in a oferi valoare pe siteurile lor. E un fel de lupta interioara pe care multi o duc cu ei insisi. Refuza sa impartaseasca in mod gratuit cunostintele pe care le au. Aceasta limitare ii face sa dea valoare limitata oamenilor care sunt interesati de domeniul respectiv, in ideea ca oamenii se folosesc de acea informatie si apoi pleaca.

Ei bine, ca sa te pozitionezi ca expert in domeniu, trebuie sa renunti sa mai pastrezi informatia doar pentru tine. Ironia este ca atunci cand incepi sa oferi, incepi sa acumulezi infinit mai mult, pentru ca mare parte din evolutia unui expert in orice domeniu existent nu tine de autoizolare, ci se construieste in mare masura prin FEEDBACKUL primit de la oamenii care il urmaresc.

Oferind valoare, lista creste in mod constant, reputatia creste la fel, siteul este din ce in ce mai vizitat. Noi, de cele mai multe ori, oferim cea mai mare valoare pe care o putem oferi in mod gratuit, in felul acesta oamenii nostri recunosc efortul depus de noi, revin in mod constant si sunt incurajati sa actioneze la randul lor.

Mai tarziu produsele PE BANI vor fi atent documentate si vor oferi valoare infinit mai mare decat valoarea oferita gratuit si care, ironic, ar fi fost maximum pe care am fi putut sa il oferim daca orgoliul si egoismul ne-ar fi fortat sa nu-l oferim pe degeaba.

E un fel de investitie reciproca. Noi investim ce avem mai bun in oamenii care ne urmaresc si sunt interesati de domeniul nostru de expertiza. La randul lor, oamenii care ne urmaresc investesc in noi incredere din ce in ce mai multa. Aceasta incredere investita de ei ne ajuta pe noi sa fim mai buni cu fiecare zi care trece, o versiune mai buna a noastra pe masura ce timpul trece.

Totul creste exponential.

Al treilea secret al unei afaceri profitabile- ce tip de blog/site lansezi

Noi am identificat doua tipuri de bloguri personale pe piata romaneasca.

1 – Siteurile generaliste / de opinie sunt siteurile care imita stilul lui Mircea Badea, de la televizor, si care atrage trafic pe care reusesc sa il monetizeze prin diverse metode, de la Google Adsense (program gratuit care permite editorilor online să obţină venit prin afişarea de anunţuri relevante într-o gamă largă de materiale online) la diverse bannere de promovare ale altor siteuri, produse sau servicii.

Aceste bloguri noi le mai numim siteuri pasive si au in comun faptul ca, pentru trafic, tind sa devina adevarate „cancanuri” online, nedandu-se de la nimic inapoi pentru a obtine vizualizari in plus (vezi top 5 bloggeri romani ca vizualizari pe internet si o sa intelegeti ideea). Cum romanii sunt atrasi de scandal, acesti bloggeri de multe ori efectiv se prostitueaza in onlineul romanesc, ducand calitatea articolelor cateodata extrem de jos, doar pentru comentarii si trafic.

Acesti bloggeri nu sunt specializati neaparat in ceva anume, stau in spatele calculatorului si scriu despre absolut orice domeniu, cu predilectie fiind interesati de critica asupra sistemului actual, varsandu-si frustrarile doar ca sa capteze empatie din partea maselor. Desi sunt destul de recunoscuti in mediul online, ei nu ofera valoare efectiva cititorilor si, in ciuda mitului care ii pozitioneaza cu castiguri mari, rareori au mai mult de 1-2 000 euro / luna incasari din reclame (si ne referim, repet, la cei mai cunoscuti).

2 – Siteurile de specialitate sunt siteurile care isi asuma un anumit domeniu si care sunt dispuse sa ofere maximul de valoare clientilor lor. Diferenta dintre cei doi „antreprenori” este ca daca primul de multe ori isi varsa frustrarile in randurile lui si tot siteul este DESPRE EL, al doilea, cel care se pozitioneaza ca expert si ofera valoare, tot timpul se adreseaza clientilor (aproape niciodata nu posteaza in interesul lui, ci in interesul listei pe care o construieste si a clientilor lui).

Daca articolele unui blog se refera la frustrarile autorului, de multe ori acest blog este de opinie. Daca articolele unui blog se refera la cititorii lui si incearca sa ofere valoare acestora in anumite domenii, atunci aceste bloguri sunt de specialitate.

Desi autorii blogurilor de specialitate de multe ori nu sunt atat de cunoscuti ca ceilalti (decat in cadrul listei pe care si-au construit-o), acestia castiga mai mult, ofera valoare mai multa si sunt cu adevarat apreciati de publicul tinta.

Al 4-lea secret al unei afaceri profitabile – cum castigi bani din blogul tau

Sunt mai multe tipuri de produse si lansari pe care le poti face (se poate scrie o carte doar despre asta), dar sunt doua mari directii in care poti castiga bani:

– afiliere (prin recomandarea catre lista ta a altui produs de care esti multumit si care se incadreaza in nevoile lor pe care iei un anumit procent din vanzare)

– produs propriu (chit ca se numeste carte, video, audio, excursii, traininguri de specializare sau pur si simplu produse necesare clientilor tai – de la motosapatoare la puieti de pomi fructiferi)
afaceri profitabile

Cam atata despre „secretele” castigului online, revenim in ultima parte a acestei serii de articole cu cei 6 pasi concreti care te ajuta sa scoti bani din onlineul romanesc in 3 luni, pentru ca la finalul saptamanii sa revin cu un interviu surpriza.

Previous Post

Revolutia financiara II – Cadrul de inceput

Next Post

Revolutia financiara IV – 6 pasi in 3 luni pentru profit online!

Next Post
Revolutia financiara IV – 6 pasi in 3 luni pentru profit online!

Revolutia financiara IV - 6 pasi in 3 luni pentru profit online!

Comments 14

  1. Parfum says:
    14 ani ago

    Practica este mama invataturii!Te apreciez pentru utilitatea sfaturilor care le dai!

    Răspunde
  2. Mocanu Liviu says:
    14 ani ago

    Ce parere aveti de blogurile facute in blogspot ca al meu , pentru gasirea de colaboratori sau magazin online ? http://1-bio.blogspot.com

    Răspunde
    • Daniel Zarnescu says:
      14 ani ago

      E ok, poti insera anumite elemente pe care le prezentam aici in strategia ta. As insista mai mult pe beneficii + ‘email capture’ e foarte pasiva (si e esential ca oamenii sa bage adresa de e-mail acolo, ca sa poti tine legatura cu ei).

      Răspunde
  3. Miky says:
    14 ani ago

    Va admir f mult pentru usurinta cu care scrieti despre veniturile online, pentru ca evident ati ajuns sa stapaniti arta de a-i castiga. Sunt la inceput de drum si vorba ta, simt ca stau pe loc.
    Ma straduiesc inca la primul secret, lista.

    Răspunde
  4. Chiriac Cristian says:
    14 ani ago

    Salut Daniel,

    O sa iti trimit un mail, deoarece vreau sa te intreb cateva lucruri mai detaliate.

    Imi place articolul, observ ca pastrezi aceeasi linie cu cea din cursul lui Paul Coman 🙂 asta e bine.. avem nevoie de oameni ca voi.

    Te salut, Cris

    Răspunde
  5. Alin says:
    14 ani ago

    Te salut si imi face mare placere sa iti citesc articolele.De aceea as dori si eu o parere despre site-ul http://www.casecugradini.com…cat mai critica daca se poate.
    Iti multumesc!

    Răspunde
    • Daniel Zarnescu says:
      14 ani ago

      Prima greseala pe care o observ – prea putin ai pus accentul pe materialul pe care il dai la schimb pentru adresa de e-mail. Gandeste-te ca tu trebuie sa filtrezi din traficul care iti vine pe site viitorii prospecti. Trebuie sa imbunatatesti capturarea e-mailurilor, iar asta o faci prin evidentierea acelui ghid, care pare un pic in umbra (de parca ti-a fost frica sa il scoti in evidenta).

      In schimb ai formularul de inscriere l-ai pus primul si ai scris GRATUIT mare, de parca ti-e frica sa nu cumva lumea sa creada ca vinzi ceva. De asemenea din titlul ghidului nu vad beneficiile pe care le ai din luarea ghidului. Sunt convins ca poti mai mult de atat, sa ii faci pe oameni sa vrea acel ghid.

      Textul tau de promovare pentru ghid este asta: „Dupa confirmarea adresei de mail vei primi un link pentru a downloada gratuit si imediat Ghidul care te invata pas cu pas “Cum sa ai o locuinta fara costuri de intretinere?”

      Mie nu mi se pare foarte atractiv 🙂

      Daca as sti si cum vrei sa monetizezi siteul, ti-as mai spune.
      Mai sunt si altele vizibile, dar tin mai mult de know how, o sa le inveti daca ramai pe aici.

      In rest, directia e ok.

      Răspunde
  6. florin says:
    14 ani ago

    Ce parere ai despre afacerea lui Paul Coman, Evolve,
    Care seamana putin cu a ta,
    despre antreprenoriat si afaceri,
    avea un site frumos editat, multe comentarii, filmulete foarte frumos prezentate,

    Eram super hotarat, doar ca la un moment dat , nu mai stiu ce s-a intamplat, ceva nu mergea la un film si am ezitat sa ma inscriu,

    Mai tarziu am auzit ca are niste probleme cu pagina web.

    Si cam tot atunci s-a termiant si campania lui de marketing, n-am mai primit nici un email, stire, promotie.

    Site-ul meu merge cam greu, designul e gata, doar ca partea de interactiune ia cam mult,
    nu-sh de ce, poate trebuia sa incep cu un blog simplu, si sa invat singur cum se opereaza.

    mersi pt articol, bafta

    Răspunde
    • Daniel Zarnescu says:
      14 ani ago

      Paul Coman e din aceeasi generatie cu noi, si probabil printre primii de pe onlineul romanesc care merg pe directia asta; informatiile date de el si ceea ce a insemnat programul lui cred ca multi realizeaza. Stiu ca a avut mici probleme de customer service, oricum – tot ce a prezentat el reprezinta si cunostintele noastre in domeniu. Cel mai important este sa ne autoeducam continuu, pentru ca succesul poate fi repetat in orice domeniu, atata timp cat pastram niste principii de baza in spate.

      Restul tine de know how, iar know how-ul o sa vina in bucatele mici, ca sa nu ne inecam. 🙂

      Răspunde
  7. Lore says:
    14 ani ago

    Sunt onorata si ma bucur ca fac parte din lista ta si a lui Pera, pentru ca sunteti niste oameni de la care am foarte multe de invatat. Multumesc pentru continutul acestui articol, asteptam si surpriza de weekend. Bafta

    Răspunde
  8. Traian says:
    14 ani ago

    Felicitari pentru informatiile si sfaturile pe care le oferi !

    Răspunde
  9. Daniel says:
    14 ani ago

    Am citit toate cele 3 articole pe care le-ai publicat pe aceasta tema.
    Imi plac si chiar vreau sa-mi fac propria afacere pe net.
    Domeniul pe care as vrea sa ma axej este stomatologia. Dar nu as vrea sa fie un site/blog de prezentare a unui cabinet stomatologic ci altceva. Stii situri de acest fel ca sa ma pot documenta si sa vad exact cum arata?
    Astept urmatoarele articole si un raspuns la intrebarea mea daca se poate.
    Dr. Daniel Paval

    Răspunde
    • Daniel Zarnescu says:
      14 ani ago

      Principiile sunt aceleasi, depinde doar contextul.

      Apoi ai pus amuzant intrebarea: ai spus ce nu vrei, dar nu ai spus ce vrei mai exact. (nu vreau site de prezentare, vreau altceva). Deci tu nu stii.. eu de unde sa stiu?

      Pentru tine, ca sa stii ce vrei sa faci, trebuie sa raspunzi la urmatoarele intrebari:
      – care sunt cititorii siteului (trebuie sa aiba un interes comun ca sa se stranga pe lista ta): mi-e greu sa cred ca oamenii se strang pe un site despre ingrijirea dintilor din proprie initiativa, asa ca eu cred ca directia asta pica. Atunci te gandesti in ce vrei sa devii expert: poate in albirea dintilor (micronisa) sau poate pur si simplu vrei sa atragi alti stomatologi si sa le explici cum sta treaba in afacerea asta (cred ca e cel mai fezabil);
      – dupa ce l-ai identificat, e bine sa ii faci un profil cat mai exact, ca sa fii sigur ca nu pleci intr-o misiune fantezista;
      – dupa ce ai identificat cine sunt cititorii si care le este profilul – trebuie sa identifici linia de materiale (adica sa definesti termenul de VALOARE pentru cititorii tai pe termen mediu/lung)
      – Apoi identifici CUM scoti bani pe el si in cat timp; vrei sa obtii bani de pe urma siteului? Poate vrei recunostere. Atata timp cat iti definesti scopul practic al siteului, trasezi calea macar schematic.

      In rest sunt aceleasi principii, aceiasi pasi, alta imbracaminte.

      Răspunde
  10. Talos Darius says:
    10 ani ago

    Foarte frumos enuntata diferenta de profil si de valoare dintre un blog de opinie si unul de specialitate.

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Daniel Zarnescu

Sunt o treime antreprenor si vreo doua marketer. Asta este blogul meu unde scriu despre marketing & antreprenoriat (strategii de lansare de produse si servicii, moduri de a digitaliza activitatea de marketing a unei companii, moduri de a porni o afacere de la zero, fara un chior in buzunar etc.).

Abonează-te la newsletter

Thank you!

You have successfully joined our subscriber list.

Comentarii recente

  • Alejandro1620 la Eroul si micul lui secret
  • Joyce3144 la Gamification – toate articolele reunite !
  • Jim1271 la Gamification – toate articolele reunite !
  • Skylar1454 la Gamification – toate articolele reunite !
  • Madeline2629 la Gamification – toate articolele reunite !
Acasa Carti Programe Daniel Zarnescu Bucketlist Ce spun altii Da-mi un mesaj
Politica de protectie a datelor Politica de utilizare Cookies

Copyright (C) - 2015 - Daniel Zarnescu - Toate drepturile rezervate
  • 11 intrebari la care vrei sa stii raspunsul inainte de a te apuca de o afacere online
  • Acasa
  • Aproape gata…
  • Bootcamp #9 – Descopera antreprenorul din tine !
  • Cartile Daniel Zarnescu
  • Ce spun altii
  • Cele mai bune articole
  • Chestionar Afaceri Online
  • Chestionar Agenda/Planificare
  • Chestionar2
  • Colectia Daniel Zarnescu i
  • Colectia Daniel Zarnescu ii
  • confirmare
  • Confirmat
  • Contact
  • Despre Daniel Zarnescu
  • Dezabonare Coaching
  • Dezabonare Construim Imperii
  • Dezabonare Construim Imperii – ghiduri
  • Dezabonare Copywriter
  • Dezabonare Cum sa scapi de datorii
  • drumul personal de la angajat la antreprenor 2
  • Echipa Stepout Business
  • Evenimente si Programe
  • Felicitari…
  • Impresii dupa Bootcampul de Afaceri
  • mai ai doar un pas pana primesti articolul pe mail in format pdf
  • Oferta Jurnalul Generalului
  • Politica de protectie a datelor
  • Politica de utilizare Cookies
  • Produse
  • Sample Page
  • Verifica emailul pentru articol!

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • 11 intrebari la care vrei sa stii raspunsul inainte de a te apuca de o afacere online
  • Acasa
  • Aproape gata…
  • Bootcamp #9 – Descopera antreprenorul din tine !
  • Cartile Daniel Zarnescu
  • Ce spun altii
  • Cele mai bune articole
  • Chestionar Afaceri Online
  • Chestionar Agenda/Planificare
  • Chestionar2
  • Colectia Daniel Zarnescu i
  • Colectia Daniel Zarnescu ii
  • confirmare
  • Confirmat
  • Contact
  • Despre Daniel Zarnescu
  • Dezabonare Coaching
  • Dezabonare Construim Imperii
  • Dezabonare Construim Imperii – ghiduri
  • Dezabonare Copywriter
  • Dezabonare Cum sa scapi de datorii
  • drumul personal de la angajat la antreprenor 2
  • Echipa Stepout Business
  • Evenimente si Programe
  • Felicitari…
  • Impresii dupa Bootcampul de Afaceri
  • mai ai doar un pas pana primesti articolul pe mail in format pdf
  • Oferta Jurnalul Generalului
  • Politica de protectie a datelor
  • Politica de utilizare Cookies
  • Produse
  • Sample Page
  • Verifica emailul pentru articol!

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.