Workshop - Primii pași în copywriting și email marketing

cum să scrii texte care să vândă și să trăiești din asta







Suntem în continuă schimbare și facem față cu greu rapidității cu care totul se transformă în jurul nostru. Competitivitatea este la cote maxime, avem senzația că suntem obligați să facem lucruri pe care nu le vrem, care nu sunt în sângele nostru, pentru a ne vinde mai bine.

Tehnologia este radical diferită la fiecare câțiva ani. Acum cinci ani încă mai foloseam sampling-uri, împărțeam fluturași și ne bazam pe marketingul de tip “din gură-n gură”. Mai mult, strâmbam din nas când auzeam de internet și ne îngrozeam când auzeam de reclamă în mass media.

Acum zece ani timpul parcă trecea mai încet. Știam că dacă suntem buni în ce facem și oferim calitate prin produsele noastre, totul funcționează de la sine. Nu aveam tehnologie, nu înțelegeam ce e aia, ne bazam pe interacțiune interumană.


Acum 15 ani nu aveam nici e-mailuri și nici conexiune la internet, decât cu mari eforturi.


Marketing-ul pare un monstru cu 7 capete - de fiecare dată când dovedești un cap care scuipă foc, apar alte două în același loc: Copywriting, Social Media - Facebook, Twitter, LinkedIn, E-mail Marketing, Blogging, Open rate, Click-through, Pay Per Click, Newslettere, Titluri, Beneficii, Call to action, Sales Letter, Conversii, Marketing direct, Facebook Ads, Google Adwords.

Whoaaaaaaaa! E o nebunie. Iar produsele și serviciile noastre se vând parcă din ce în ce mai greu, pe măsură ce tehnologia se dezvoltă. Până la urmă noi vrem să trăim din ceea ce facem, din expertiza noastră, din afacerile noastre, din visurile noastre. E o cursă care nu poate fi câștigată.

Și asta ți-o spune un marketer care trăiește din campaniile pe care le face și prin consultanța pe care o oferă.

Avem nevoie de liniște, să lăsăm deoparte pentru scurt timp canalele de comunicare și să înțelegem ce este cu adevărat important pentru noi. Rezultatele nu vin din matematică, respectiv din conversii.




Conversiile sunt doar un simptom!

Marketingul & Copywritingul - sunt de două feluri: matematic (al conversiilor) și uman (al înțelegerii psihologiei oamenilor). Când te lupți cu matematica în copywriting, te vei lupta cu tehnologia. Când înțelegi modul cum un om simte și gândește, ești copywriter și îți poți vinde produsele, serviciile și chiar pe tine, indiferent de tot ce se întâmplă în jurul tău.

Pentru că modul în care oamenii gândesc, simt și reacționează nu s-a schimbat de milenii și nu se va schimba milenii întregi de acum încolo.

În același timp, dacă ești ca și mine, născut în anii 70-80, atunci ai parte de un atu - știi cum este fără tehnologie. Știi cum este să devorezi biblioteci întregi de cărți, să citești beletristică, să ascunzi cărți pe sub perne sau sub pat, pe care să le deschizi cu mult după ora de culcare.

Ce s-a întâmplat pe urmă nu a făcut decât să te îndepărteze de la înțelegerea emoțională a unui text bine scris. Ai devenit un bun specialist, știi ce înseamnă calitate - doar că ai uitat cum să scrii o poveste care să vândă. Ai uitat cum să atingi sufletele oamenilor prin ceea ce creezi deja.

Ai uitat cum să scrii acele cuvinte care vând.

Workshopul COPYWRITER - este un proiect personal din seria de workshopuri de scurtă durată, serie numită “Creative Writing Series”. Scopul este acela de a învăța cum să vinzi prin scris, dincolo de toată tehnologia care evoluează în ritm alarmant și care te lasă descoperit pe termen lung.

Cuvintele care vând au prea puțin de-a face cu marketingul matematic. Chit că ești:



      antreprenor care vrea să înțeleagă cum să comunice mai bine cu clienții și să creeze oferte care să VÂNDĂ cu adevărat,

      chit că ești angajat în marketing/copywriting/social media - și vrei să îți crești conversiile,

      un bun specialist sau freelancer care are nevoie să înțeleagă cum să se vândă mai bine și să trăiască din ceea ce el deja face bine

      sau, pur și simplu, dacă ești un pasionat al scrisului care vrea să devină un autor publicat și să trăiască din creațiile sale.

Numele meu este Daniel Zărnescu

Numele meu este Daniel Zărnescu, autor pe www.ConstruimImperii.ro, unul dintre cele mai mari bloguri de educație antreprenorială și de leadership din România, cu peste 40 000 de abonați activi.

Sunt autor Publicat - cu titluri precum “Treptele Schimbării”, “Esența Eficienței”, ”Despre Aerieni și Pământeni”, “Pe mine mă cheamă George”, "O luptă de dinainte pierdută", "O lupta de dinainte pierdută", "Performanță", "Mentalitate" și "Revolta Akienilor".

Trăiesc din scris și, prin evenimentele pe care le-am creat, am dat naștere multor agenții de marketing, am lansat cariere în copywriting și am fost în spatele a sute de start-up-uri în România, funcționale și în momentul de față.

Iar succesul meu, chit că vorbim de afacerile pe care le-am pornit, campaniile de marketing pe care le-am gândit, consultanța pe care am oferit-o pentru sute de companii românești - se datorează în special modului în care scriu și în care ating sufletele celor care mă citesc.

Marketingul și copywritingul, pentru mine, reprezintă arta de a vindeca oamenii prin scris. Campaniile sunt povești, titlurile sunt promisiuni, paragrafele sunt motiv pentru speranță.



Ce înveți în Workshopul Copywriter:

Cum să scrii o poveste în jurul a ceea ce faci și a ceea ce vinzi, astfel încât oamenii să te urmărească și să capete încredere în tine;

Cum să scrii articole prin care creezi fidelizare, aduci valoare în viața clienților tăi și a viitorilor tăi clienți, și prin care, implicit, vinzi;

Cum să pregătești un text al cărui scop este să te promoveze și să îți aducă încasări;

Cum să alegi titlurile articolelor, ale produselor, ale serviciilor, ale evenimentelor, ale campaniilor, astfel încât oamenii să devină curioși de tine și de ceea ce le oferi;

Cum să scrii newslettere și cum să faci campanii de e-mail marketing care să se transforme în vânzări și conversii nemaiîntâlnite până acum;

Cum arată un text persuasiv și la ce să fii atent atunci când vrei să atragi mase de oameni înspre tine;

Cum să scrii texte de diferite dimensiuni, chit că vorbim de postări scurte, de social media, chit că vorbim de articole pe un site de prezentare sau de o pagină de vânzări;

Cum să gândești un blog prin care să ții legătura cu clienții tăi (și secretele din spatele unei comunități);

Cum să construiești un mesaj de vânzare de la zero, bazat pe formule foarte ușor de urmărit;

Cum să împachetezi un produs sau un serviciu, astfel încât să creezi “magnetism”, cum să gândești prețul pe care îl ceri, cum să alegi canalele prin care să îl promovezi;

Cum să formulezi “beneficiile” unui produs sau serviciu (este “balaurul” care omoară vânzarea, de cele mai multe ori);

Cum să construiești strategic o campanie de promovare care să îți crească exponențial vizibilitatea în mediile online și offline;

Și multe, multe alte trucuri de marketing, toate plecând de la înțelegerea psihologiei umane și a modului cum oamenii, în general, cumpără, acționează și reacționează într-o piață supraaglomerată de oferte.

Printr-un share îi poți ajuta și pe alții să audă de acest Workshop

Am aplicat sub 50% din ce am învățat, și rezultatele au fost fantastice. Am vândut două cursuri în mai puțin de 3 luni, de la zero. Mi-am dat seama că stau pe o comoară pe care nu o folosesc la maxim, mi-am înființat propria companie de training și, de atunci, mă ocup cu asta.

Alina Ioniță - www.purchasingtraining.ro

Ce conține workshopul Copywriter -
primii pași în Copywriting și E-mail Marketing

4 zile de workshop intens structurat pe 3 teme principale:

Content marketing (cum scrii ca să atragi oameni);

Copywriting (cum scrii ca să vinzi);

E-mail marketing (cum creezi campanii prin newslettere și social media);


Bonus 1 - Manualul Creative Writing - Best Copywriter;

Conține fișe de lucru care te ajută să definești conținutul prin care să îți vinzi produsele și serviciile;

Structuri de articole, newslettere, scrisori de vânzare, site-uri de vânzare, mesaje de vânzare;

Exerciții de definire a titlurilor, a beneficiilor și a ofertelor;


Bonus 2: TOP VALUE - Dosarul “Baby Plan” de definire a unei campanii pe internet;

Cea mai puternică unealtă de strategie prin care poți să lansezi produse și servicii;

Îți definește strategia, prin pași simpli de urmat, prin care să faci o campanie răsunătoare în mediul online;

Acoperă toți pașii de care ai nevoie în perioada de pregătire a vânzării (partea de documentare, pe care sub 10% dintre marketeri o folosesc);


Bonus 3 - Garanție 100 % banii înapoi - dacă simți că nu ai primit valoarea la care te așteptai în acest workshop, poți cere banii înapoi (fără să ți se pună nicio întrebare în această privință).


Preț Workshop (4 zile de training + toate bonusurile incluse) - 299 euro

(pentru grupuri mai mari de 4 persoane se aplică o reducere de 10%)

(Cursantii Scolii de Coaching "Coach Mastery" sau a Scolii de Scris au o reducere de 20%)

În banii ăștia ai cofee break-ul inclus.

Pentru că vor fi 4 zile de practică, informație de top, lucru direct pe texte, exerciții de feedback în timp real, personalizat, e necesar sa vii cu laptopul personal.

Când are loc workshopul Copywriter?

Workshop-ul are loc în perioada 15-18 Noiembrie 2018 în București.

Unde are loc?

Sediun Active Consulting One, Strada Iacob Felix 55, București (în apropiere de zona Victoriei)

Printr-un share îi poți ajuta și pe alții să audă de acest Workshop



Înscrie-te acum!


Ce spun alții despre cursurile organizate de mine?

Cea mai mare problema a fost ca nu stiam sa "vand". Daniel mi-a clarificat ca exista o "strategie", niste pasi pe care trebuie sa ii urmez cand trebuie sa pregatesc un cititor pentru a cumpara un curs de la mine.

Rezultatele au fost spectaculoase - pentru ca la ora actuala sunt cel mai cautat trainer NLP din tara - iar asta se datoreaza faptului ca folosesc strategiile explicate de Daniel si filozofia pe care el o preda in cursurile de marketing si copywriting.

Marius Simion - Trainer NLP NLPMania.Ro

O spun cu toata responsabilitatea ca desi am facut multe cursuri pe marketing si am citit si autori din afara, Daniel a fost cel care mi-a oferit cele mai clare si concise informatii.

Informatiile primite de la Daniel, au fost pentru mine acel conector care a facut legatura intre toate cunostintele de marketing pe care le-am adunat in cei 9 ani de experienta ca angajat, cele peste 20 de cursuri si training-uri la care am participat si cei 10 autori de carti cititi. Practic Daniel mi-a oferit acel driver care m-a ajutat parca sa decriptez limbajul marketerilor si sa ma faca sa exclam: Da, asta ese!

Florin Enceanu - Project Manager ContactDirect.Ro

... am scris un articol nou in care anuntasem data si locatia unui nou eveniment. A fost atat de bine primit incat, initial, am crezut ca e vorba de o eroare tehnica.

Nu puteam sa cred ce se intampla. Aveam 2000 de share-uri in prima jumatate de ora. Apoi a inceput nebunia. 4000, 7000, 9000 de shareuri. TIn minte ca nici macar nu realizam cat de mult ma apropiam de numarul 10 000.. care insemna ca materialul respectiv a devenit "oficial" viral.

La un pic peste 10 000 de share-uri i-am dat mesaj lui Daniel. Si i-am multumit.

Horia Radu - www.LimbajulNonverbal.ro

Prin chestionare, intrebari, profile de personalitate, Daniel este in cautare permanenta a ce se afla in adancul oamenilor care care urmeaza sa lucreze. Construieste fiecare mesaj, fie ca este text, fie ca este carte, curs online sau orice material, astfel incat sa fie pe intelesul celor carora se adreseaza.

Aceasta meticulozitate si stiinta a exprimarii in scris si verbal, l-au propulsat pe Daniel intr-un din liderii dezvoltarii personale in Romania. A creat o legatura stransa cu oamenii din comunitatea lui si este foarte apreciat pentru acest stil de comunicare , dus la rang de arta, in care vorbeste avand interesul celor ce il citesc in minte.

Pera Novacovici - Psiholog www.personalitatealfa.com



Înscrie-te la workshop


Marketing Fulfillment by Kiwi Agency