Revolutia financiara IV – 6 pasi in 3 luni pentru profit online!

2 Iun

Am ajuns si la ultimul articol din aceasta serie de articole despre cum sa scoti bani de pe urma siteului tau intr-un timp relativ scurt. NU o sa mai stau foarte mult la discutii, pentru ca am acoperit cam tot ce se putea acoperi despre startupurile online pana acum. Scopul pasilor pe care ti-i voi prezenta este acela de a-ti aduce venituri in cateva luni, astfel incat sa te poti concentra mai apoi pe multiplicarea acestora.

Nu uita insa ca rezultatele, odata obtinute, te obliga la mai mult. Unul dintre miturile onlineului este ca odata banii incasati, ei incep sa curga si tu vei putea face absolut orice altceva. Adevarul este ca poti ajunge la un sistem semiautomat din acest punct de vedere; odata ce ai inceput sa incasezi bani, as vrea sa privesti acest lucru ca pe o obligatie a ta de a continua sa te educi in aceasta privinta, pentru ca pasii prezentati de mine doar iti da cadrul pentru a obtine rezultatul initial, nicidecum succesul intr-o forma mai avansata sau continua.

In online domeniul pe care te bagi (nisa aleasa) trebuie sa se lege, asa cum am mai spus, ori de un domeniu de expertiza pe care il ai, ori pe o pasiune (hobby) pe care o ai si care iti permite sa oferi valoare celor care te vor urmari. Odata ce ai stabilit acest lucru, te poti apuca de treaba:

Pasul 1 – Domeniu + hosting

Domeniul costa pe ‘.com’ undeva la 8 $ pe an, pe ‘.ro’ undeva la + 50 $ pe viata. M-au intrebati multi daca are vreo importanta daca iti faci pe .com, .ro sau .net (de exemplu), insa avand in vedere ca esti in stadiu incipient, chiar nu conteaza. Ba chiar te sfatuiesc sa cumperi domeniul pe .com, ca sa fie investitia mai mica si sa consideri totul un experiment.

Hosting poti lua de oriude crezi tu, nu o sa insist foarte mult pe partea de tehnicalitate pentru ca astea le poti gasi foarte usor printr-o simpla cautare pe ‘google’. Noi vorbim aici de pasi. Totusi, ca sa nu raman dator, o solutie buna pentru hosting pe care noi o folosim pe toate siteurile noastre este:

www.hostgator.com

Pasul 2 – WordPress + grafica minimalista

Nu ai nevoie de programatori!

WordPress este o platforma prin care iti poti construi siteul singur, de la zero, avand cunostinte minime in domeniu. Este platforma cea mai folosita la nivel mondial in construirea de siteuri ‘personale’, adica exact ce ai tu nevoie. Este gratuit si se instaleaza in 10-15 minute. Tot pe google sau pe youtube, cautand tutoriale despre cum sa instalezi un wordpress gasesti toate informatiile de care ai nevoie.

Totusi, ca sa nu raman dator, un punct de plecare este asta:

http://codex.wordpress.org/Codex-ul_%C3%AEn_Rom%C3%A2n%C4%83

De acolo poti sa il descarci si te invata si cum sa te joci cu el. Atentie ! Orice ti-ar spune un programator, despre cat de involuat este wordpressul si despre cat de buna treaba ar putea sa faca el.. NU IL CREDE! Programatorii stiu sa lucreze / project, nu sa scoata bani. WordPressul este dezvoltat astfel incat sa fie destul de simplist ca sa iti poti face singur siteul si sa il poti actualiza singur, sa poti posta articole, poze, filme, sa poti adauga pagini. Cu un site facut de un programator, chiar si special pentru tine, o sa iti fie greu sa te descurci pentru ca vei depinde de acel programator.

Facand o paralela, wordpressul este precum limba engleza, deja folosirea lui pe internet pentru cei care vor sa aiba de-a face cu bloggingul si cu marketingul online este obligatorie.

Referitor la ceea ce am spus despre grafica, este foarte important sa nu te concentrezi foarte mult asupra ei, ci sa o rezolvi pe parcurs, dupa ce ai lansat siteul functional. Una din principalele greseli ale incepatorilor este ca se concentreaza cateodata exclusiv pe grafica si uita sa mai si avanseze. Pe urma se demotiveaza ca siteul nu arata cum ar vrea ei si renunta.

Pasul 3 – Cont Aweber si material de valoare oferit celor care te citesc

Ai luat un domeniu + hosting, ai instalat wordpressul, ai adaugat continut minimalist pentru inceput. Urmatorul pas este CHEIA in afacerile pe internet. Trebuie sa incepi sa iti construiesti lista.

ATENTIE ! Nu trebuie sa lasi acest pas pentru mai tarziu. Acest pas te ajuta sa iti construiesti lista de prospecti, de oameni care sunt cu adevarat interesat de domeniul pe care l-ai ales.

Scopul acestul pas este sa poti aduna acei oameni interesati de ceea ce pui pe site intr-un singur loc, intr-o singura lista. Daca nu faci asta, traficul se va pierde fara sa il poti recupera.

Ai mai multe metode de a-ti captura e-mailul celor care intra pe site, insa cea mai de succes metoda este urmatoarea:
– alegi un autoresponder (prin el aduni lista si trimiti newsletter abonatilor tai).

Solutii gratuita este http://mailchimp.com/ , care e gratuit si care te poate ajuta la inceput, ca sa intelegi care e procesul. Are insa cateva limitari despre care nu vreau sa vorbesc acum, poate in materiale ulterioare.

Solutia cea mai buna din punctul meu de vedere si pe care o folosim pe toate siteurile este http://www.aweber.com/, liderul pe piata in momentul asta, care costa prima luna, de proba, 1$ (!), si apoi 19$ / luna. Cu ajutorul aweber poti face formularul de capturare a emailurilor (vezi bara din dreapta la www.construimimperii.ro), care este lucrul comun al tuturor siteurilor care se bazeaza pe listele lor in marketing.

Dupa ce ai facut formularul din dreapta cu ajutorul aweber (de asemenea exista tutoriale care te invata cum si nu dureaza foarte mult), tot ce mai ramane sa faci (SI PROBABIL LUCRUL CEL MAI IMPORTANT PE CARE IL FACI LA INCEPUTUL UNUI SITE) este sa realizezi un material gratuit de foarte mare valoare, chit ca este pdf, audio sau video; acest material il vei da in schimbul cititorului care intra pe site in schimbul e-mailului lui.

Acest procedeu se numeste „ethical bribe” (mita etica), tu te alegi cu adresa lui de e-mail si il vei putea aduce de fiecare data cand pui ceva nou pe site, el se alege cu un material de care e interesat si care il ajuta in domeniul ales de tine.

Mai tarziu lista ta va creste cu fiecare zi care trece (cu ajutorul aweber) iar tu, de fiecare data cand vei scrie un articol sau vei lansa un produs vei putea trimite un newsletter catre abonatii tai. In felul asta vei tine legatura cu ei si vei putea creea o legatura stransa intre tine (specialistul) si ei (cei interesati de domeniul tau).

Pasul 4 – Continut de valoare regulat

Ai domeniu+ hosting, ti-ai instalat siteul cu ajutorul wordpress, ai facut un material gratuit de foarte mare valoare in schimbul caruia primesti adrese de e-mail cu care iti cresti lista.

Urmeaza sa oferi VALOARE in continuare, in mod regulat. Doar in felul asta poti ridica stacheta si iti poti creste lista la sute, mii, zeci de mii de oameni. Eu postez pe siteurile mele de doua ori pe saptamana si pot vedea in statistici cum ca, de fiecare data cand nu postez, imi scade numarul oamenilor care se inscriu in lista mea.

Articolele vor fi comentate de oamenii interesati, cei care sunt incantati de informatia oferita le vor trimite mai departe prietenilor lor, daca si ei sunt interesati, iti vor lua materialul gratuit si se vor adauga listei tale.

Ca exemple ale noastre, fara sa ne chinuim foarte mult, in 3 luni se pot strange intre 3-400 oameni si 1500 de oameni in lista. Acestia sunt prospectii, oameni care sunt interesati de domeniul tau si carora le vei putea vinde sau recomanda, la un moment dat, un produs.

Pasul 5 – Chestionare de identificare a nevoilor.

Un site cu o lista este ca un organism care se dezvolta. Este de datoria ta sa creezi o punte de comunicare cu ea, sa intelegi nevoile oamenilor care te citesc (pe domeniul tau).

Metoda haotica de castig de bani si de construire a unui site spune ca mai intai faci siteul, apoi faci lista si apoi faci un produs pe care incerci sa il vinzi listei tale.

Metoda corecta spune ca odata ce ai lista, trebuie sa incepi sa te interesezi de ea. Sa afli care sunt nevoile ei, frustrarile si dorintele ei. Odata ce poti identifica exact profilul celui care te citeste, poti da o directie corecta siteului, dar poti face si produsele dorite de ei pentru a le comercializa (nu dorite sau ghicite de tine).

Asa ca, dupa ce incepi sa creezi continut, provoci oamenii care te citesc sa iti raspunda prin comentarii la articole, le raspunzi la e-mailuri fiecaruia in parte, le trimiti articole pe care ei le vor. Intr-un final faci chestionare prin care le pui intrebari referitoare la nevoile lor, la parerea lor despre siteul tau, le pui intrebari despre nevoile pe care le au ei in domeniul respectiv si care sunt asteptarile.

Alegi un procent din lista (nu are rost sa trimit la toata lista) si le ceri ajutorul. Vei fi surprins sa vezi cati oameni or sa iti raspunda. Le poti da in schimb un alt material de valoare, ca si recompensa.

Odata ce strangi raspunsurile lor, vei intelege mai bine nevoile lor si tendinta spre care se indreapta lista. De acum incolo nu vei mai duce siteul incotro vrei tu, ci incotro vor clientii tai. Ei sunt proprietarii morali ai siteului tau.

O sa revin alta data cu detalii despre cum poti face un chestionar de identificare a nevoilor intr-un mod profesionist. Insa intuitiv sunt convins ca te poti descurca si tu.

Odata facut chestionarul, deja te poti gandi sa comercializezi un produs, ca sa obtii venituri.

Pasul 6 – Monetizare

Cand stii profilul clientului tau, mai e doar un pas pana la identificarea produsului pe care il poti vinde. Asa cum spuneam anterior, ai doua mari metode de a scoate bani de pe urma siteului:
– afiliere (recomandarea unui produs si castigarea unui anumit procent de pe urma fiecarei vanzari pe care o faci)
– produs propriu (putin mai greu de facut daca nu ai experienta, dar nu imposibil).

Dau un exemplu pur teoretic, dar perceput mai greu de monetizat decat altele:
– ai site de apicultura, esti pasionat de cresterea albinelor.
– faci un material despre izolarea termica a stupurilor pe timp de iarna si despre metode de ventilare a lor -> cei interesati iti lasa mailul in schimbul materialului; devii activ pe siteurile si forumurile de specialitate, astfel incat sa atragi public pentru siteul tau
– mai apoi faci un chestionar pentru lista ta in care ii intrebi mai multe despre nevoile lor, despre problemele cu care se confrunta -> afli ca un procent important din lista ta are probleme cu daunatorii
– de acum incolo poti face mai multe lucruri: poti scrie sau filma un material despre daunatori (carte sau dvd) pe care sa il promovezi pe site; poti recomanda anumite chimicale sau medicamente pe care sa le foloseasca in functie de daunatori sau boli – poti castiga bani procent din ce se vinde, daca ajungi la o intelegere cu un distribuitor de asa ceva; poti vinde chiar tu asemenea produse, avand grija sa incepi totusi cu stocuri mici, ca sa nu blochezi bani; in timp poti face cursuri de specializare in apicultura; poti scoate produse despre cum sa iti faci primul stup; poti vinde stupi efectiv, costume de protectie etc. etc. etc.

In functie de context (domeniu) vei putea observa ca directiile pot fi diferite, ca in unele domenii poti monetiza mai usor prin afiliere (recomandare) decat in altele etc.

Concluzie: de ce trei luni?

Pentru ca intr-o singura luna poti avea siteul sus si materiale deja publicate, pentru ca in 1-3 luni poti aduna o lista destul de mare incat sa poti vinde, ori prin afiliere ori prin produse proprii.

In timp o sa intelegi ca la lansarea unui site este bine, totusi, sa il pornesti cu nevoia clientilor in minte si cu un produs planuit pentru luna a 3-a. In felul asta pasii vor parea mult mai concreti decat in momentul in care pleci la drum fara un plan efectiv in cap.

Cati bani poti castiga dintr-o lansare in romania?

La inceput putem vorbi de incasari de 500-1000 euro, la o lista de aproximativ 1000 oameni interesati si cu un produs valorat la 50-100 lei. Pe masura ce capeti experienta, suma de 500-1000 euro or sa vina pasiv, din produse vandute luna de luna (deci nu la lansare) iar o lansare de produs poate ajunge la sume de 5-10-20 000 euro, poate si mai mult, in functie de cat de mult vei intelege marketingul online si cat de multa valoare vei oferi oamenilor care iti urmaresc siteul.

Cam atata despre cei 6 pasi prin care poti obtine profit dintr-un site in 3 luni. Sper ca nu am fost prea tehnic.

Luni vin cu o un material mai usor de ingurgitat, am un intervievat surpriza care scoate minim 10 000 lei / site pe luna, venit pasiv (100 milioane lei vechi), fara sa iau in considerare siteurile si proiectele pe care le are in afara (pe .com). Vom povesti despre inceputurile noastre in online si despre piata de online in general, precum si de acesti pasi concreti care trebuie facuti si de ce totul e mai simplu decat pare.

Revolutia financiara IV – 6 pasi in 3 luni pentru profit online 

Am ajuns si la ultimul articol din aceasta serie de articole despre cum sa scoti bani de pe

urma siteului tau intr-un timp relativ scurt. NU o sa mai stau foarte mult la discutii,

pentru ca am acoperit cam tot ce se putea acoperi despre startupurile online pana acum.

Scopul pasilor pe care ti-i voi prezenta este acela de a-ti aduce venituri in cateva luni,

astfel incat sa te poti concentra mai apoi pe multiplicarea acestora.

Nu uita insa ca rezultatele, odata obtinute, te obliga la mai mult. Unul dintre miturile

onlineului este ca odata banii incasati, ei incep sa curga si tu vei putea face absolut

orice altceva. Adevarul este ca poti ajunge la un sistem semiautomat din acest punct de

vedere; odata ce ai inceput sa incasezi bani, as vrea sa privesti acest lucru ca pe o

obligatie a ta de a continua sa te educi in aceasta privinta, pentru ca pasii prezentati de

mine doar iti da cadrul pentru a obtine rezultatul initial, nicidecum succesul intr-o forma

mai avansata sau continua.

IN online domeniul pe care te bagi (nisa aleasa) trebuie sa se lege, asa cum am mai spus,

ori de un domeniu de expertiza pe care il ai, ori pe o pasiune (hobby) pe care o ai si care

iti permite sa oferi valoare celor care te vor urmari. Odata ce ai stabilit acest lucru, te

poti apuca de treaba:

Pasul 1 – Domeniu + hosting

Domeniul costa pe ‘.com’ undeva la 8 $ pe luna, pe ‘.ro’ undeva la + 50 $ pe viata. M-au

intrebati multi daca are vreo importanta daca iti faci pe .com, .ro sau .net (de exemplu),

insa avand in vedere ca esti in stadiu incipient, chiar nu conteaza. Ba chiar te sfatuiesc

sa cumperi domeniul pe .com, ca sa fie investitia mai mica si sa consideri totul un

experiment.

Hosting poti lua de oriude crezi tu, nu o sa insist foarte mult pe partea de tehnicalitate

pentru ca astea le poti gasi foarte usor printr-o simpla cautare pe ‘google’. Noi vorbim

aici de pasi. Totusi, ca sa nu raman dator, o solutie buna pentru hosting pe care noi o

folosim pe toate siteurile noastre este:

http://secure.hostgator.com/~affiliat/cgi-bin/affiliates/clickthru.cgi?id=const

Pasul 2 – WordPress + grafica minimalista

Nu ai nevoie de programatori!

WordPress este o platforma prin care iti poti construi siteul singur, de la zero, avand

cunostinte minime in domeniu. Este platforma cea mai folosita la nivel mondial in

construirea de siteuri ‘personale’, adica exact ce ai tu nevoie. Este gratuit si se

instaleaza in 10-15 minute. Tot pe google sau pe youtube, cautand tutoriale despre cum sa

instalezi un wordpress gasesti toate informatiile de care ai nevoie.

Totusi, ca sa nu raman dator, un punct de plecare este asta:

http://codex.wordpress.org/Codex-ul_%C3%AEn_Rom%C3%A2n%C4%83

De acolo poti sa il descarci si te invata si cum sa te joci cu el. Atentie ! Orice ti-ar

spune un programator, despre cat de involuat este wordpressul si despre cat de buna treaba

ar putea sa faca el.. NU IL CREDE! Programatorii stiu sa lucreze / project, nu sa scoata

bani. WordPressul este dezvoltat astfel incat sa fie destul de simplist ca sa iti poti face

singur siteul si sa il poti actualiza singur, sa poti posta articole, poze, filme, sa poti

adauga pagini. Cu un site facut de un programator, chiar si special pentru tine, o sa iti

fie greu sa te descurci pentru ca vei depinde de acel programator.

Facand o paralela, wordpressul este ca ca limba engleza, deja folosirea lui pe internet

pentru cei care vor sa aiba de-a face cu bloggingul si cu marketingul online este

obligatorie.

Referitor la ceea ce am spus despre grafica, este foarte important sa nu te concentrezi

foarte mult asupra ei, ci sa o rezolvi pe parcurs, dupa ce ai lansat siteul functional. Una

din principalele greseli ale incepatorilor este ca se concentreaza cateodata exclusiv pe

grafica si uita sa mai si avanseze. Pe urma se demotiveaza ca siteul nu arata cum ar vrea ei

si renunta.

Pasul 3 – Cont Aweber si material de valoare oferit celor care te citesc

Ai luat un domeniu + hosting, ai instalat wordpressul, ai adaugat continut minimalist pentru

inceput. Urmatorul pas este CHEIA in afacerile pe internet. Trebuie sa incepi sa iti

construiesti lista.

ATENTIE ! Nu trebuie sa lasi acest pas pentru mai tarziu. Acest pas te ajuta sa iti

construiesti lista de prospecti, de oameni care sunt cu adevarat interesat de domeniul pe

care l-ai ales.

Scopul acestul pas este sa poti aduna acei oameni interesati de ceea ce pui pe site intr-un

singur loc, intr-o singura lista. Daca nu faci asta, traficul se va pierde fara sa il poti

recupera.

Ai mai multe metode de a-ti captura e-mailul celor care intra pe site, insa cea mai de

succes metoda este urmatoarea:
– alegi un autoresponder (prin el aduni lista si trimiti newsletter abonatilor tai).

Solutii gratuita este http://mailchimp.com/ , care e gratuit si care te poate ajuta la

inceput, ca sa intelegi care e procesul. Are insa cateva limitari despre care nu vreau sa

vorbesc acum, poate in materiale ulterioare.

Solutia cea mai buna este http://www.aweber.com/?376277 , liderul pe piata in momentul asta,

care costa prima luna, de proba, 1$ (!), si apoi 19$ / luna. Cu ajutorul aweber poti face

formularul de capturare a emailurilor (vezi bara din dreapta la www.construimimperii.ro),

care este lucrul comun al tuturor siteurilor care se bazeaza pe listele lor in marketing.

Dupa ce ai facut formularul din dreapta cu ajutorul aweber (de asemenea exista tutoriale

care te invata cum si nu dureaza foarte mult), tot ce mai ramane sa faci (SI PROBABIL LUCRUL

CEL MAI IMPORTANT PE CARE IL FACI LA INCEPUTUL UNUI SITE) este sa faci un material gratuit

de foarte mare valoare, chit ca este pdf, audio sau video; acest material il vei da in

schimbul cititorului care intra pe site in schimbul e-mailului lui.

Acest procedeu se numeste „ethical bribe” (mita etica), tu te alegi cu adresa lui de e-mail

si il vei putea aduce de fiecare data cand pui ceva nou pe site, el se alege cu un material

de care e interesat si care il ajuta in domeniul ales de tine.

Mai tarziu lista ta va creste cu fiecare zi care trece (cu ajutorul aweber) iar tu, de

fiecare data cand vei scrie un articol sau vei lansa un produs vei putea trimite un

newsletter catre abonatii tai. In felul asta vei tine legatura cu ei si vei putea creea o

legatura stransa intre tine (specialistul) si ei (cei interesati de domeniul tau).

Pasul 4 – Continut de valoare regulat

Ai domeniu+ hosting, ti-ai instalat siteul cu ajutorul wordpress, ai facut un material

gratuit de foarte mare valoare in schimbul caruia primesti adrese de e-mail cu care iti

cresti lista.

Urmeaza sa oferi VALOARE in continuare, in mod regulat. Doar in felul asta poti ridica

stacheta si iti poti creste lista la sute, mii, zeci de mii de oameni. Eu postez pe

siteurile mele de doua ori pe saptamana si pot vedea in statistici cum ca, de fiecare data

cand nu postez, imi scade numarul oamenilor care se inscriu in lista mea.

Articolele vor fi comentate de oamenii interesati, cei care sunt incantati de informatia

oferita le vor trimite mai departe prietenilor lor, daca si ei sunt interesati, iti vor lua

materialul gratuit si se vor adauga listei tale.

Ca exemple ale noastre, fara sa ne chinuim foarte mult, in 3 luni se pot strange intre 3-400

oameni si 1500 de oameni in lista. Acestia sunt prospectii, oameni care sunt interesati de

domeniul tau si carora le vei putea vinde sau recomanda, la un moment dat, un produs.

Pasul 5 – Chestionare de identificare a nevoilor.

Un site cu o lista este ca un organism care se dezvolta. Este de datoria ta sa creezi o

punte de comunicare cu ea, sa intelegi nevoile oamenilor care te citesc (pe domeniul tau).

Metoda haotica de castig de bani si de construire a unui site spune ca mai intai faci

siteul, apoi faci lista si apoi faci un produs pe care incerci sa il vinzi listei tale.

Metoda corecta spune ca odata ce ai lista, trebuie sa incepi sa te interesezi de ea. Sa afli

care sunt nevoile ei, frustrarile si dorintele ei. Odata ce poti identifica exact profilul

celui care te citeste, poti da o directie corecta siteului, dar poti face si produsele

dorite de ei pentru a le comercializa (nu dorite sau ghicite de tine).

Asa ca, dupa ce incepi sa creezi continut, provoci oamenii care te citesc sa iti raspunda

prin comentarii la articole, le raspunzi la e-mailuri fiecaruia in parte, le trimiti

articole pe care ei le vor. Intr-un final faci chestionare prin care le pui intrebari

referitoare la nevoile lor, la parerea lor despre siteul tau, le pui intrebari despre

nevoile pe care le au ei in domeniul respectiv si care sunt asteptarile.

Alegi un procent din lista (nu are rost sa trimit la toata lista) si le ceri ajutorul. Vei

fi surprins sa vezi cati oameni or sa iti raspunda. Le poti da in schimb un alt material de

valoare, ca si recompensa.

Odata ce strangi raspunsurile lor, vei intelege mai bine nevoile lor si tendinta spre care

se indreapta lista. De acum incolo nu vei mai duce siteul incotro vrei tu, ci incotro vor

clientii tai. Ei sunt proprietarii morali ai siteului tau.

Odata facut chestionarul, deja te poti gandi sa comercializezi un produs, ca sa obtii

venituri.

Pasul 6 – Monetizare

Cand stii profilul clientului tau, mai e doar un pas pana la identificarea produsului pe

care il poti vinde. Asa cum spuneam anterior, ai doua mari metode de a scoate bani de pe

urma siteului:
– afiliere (recomandarea unui produs si castigarea unui anumit procent de pe urma fiecarei

vanzari pe care o faci)
– produs propriu (putin mai greu de facut daca nu ai experienta, dar nu imposibil).

Dau un exemplu pur teoretic, dar perceput mai greu de monetizat decat altele:
– ai site de apicultura, esti pasionat de cresterea albinelor.
– faci un material despre izolarea termica a stupurilor pe timp de iarna si despre metode de

ventilare a lor -> cei interesati iti lasa mailul in schimbul materialului; devii activ pe

siteurile si forumurile de specialitate, astfel incat sa atragi public pentru siteul tau
– mai apoi faci un chestionar pentru lista ta in care ii intrebi mai multe despre nevoile

lor, despre problemele cu care se confrunta -> afli ca un procent important din lista ta are

probleme cu daunatorii
– de acum incolo poti face mai multe lucruri: poti scrie sau filma un material despre

daunatori (carte sau dvd) pe care sa il promovezi pe site; poti recomanda anumite chimicale

sau medicamente pe care sa le foloseasca in functie de daunatori sau boli – poti castiga

bani procent din ce se vinde, daca ajungi la o intelegere cu un distribuitor de asa ceva;

poti vinde chiar tu asemenea produse, avand grija sa incepi totusi cu stocuri mici, ca sa nu

blochezi bani; in timp poti face cursuri de specializare in apicultura; poti scoate produse

despre cum sa iti faci primul stup; poti vinde stupi efectiv, costume de protectie etc. etc.

etc.

In functie de context (domeniu) vei putea observa ca directiile pot fi diferite, ca in unele

domenii poti monetiza mai usor prin afiliere (recomandare) decat in altele etc.

Concluzie: de ce trei luni?

Pentru ca intr-o singura luna poti avea siteul sus si materiale deja publicate, pentru ca in

1-3 luni poti aduna o lista destul de mare incat sa poti vinde, ori prin afiliere ori prin

produse proprii.

In timp o sa intelegi ca la lansarea unui site este bine, totusi, sa il pornesti cu nevoia

clientilor in minte si cu un produs planuit pentru luna a 3-a. In felul asta pasii vor parea

mult mai concreti decat in momentul in care pleci la drum fara un plan efectiv in cap.

Cati bani poti castiga dintr-o lansare?

La inceput putem vorbi de incasari de 500-1000 euro, la o lista de aproximativ 1000 oameni interesati si cu un produs valorat la 50-100 lei. Pe masura ce capeti experienta, suma de 500-1000 euro or sa vina pasiv, din produse vandute luna de luna (deci nu la lansare) iar o lansare de produs poate ajunge la sume de 5-10-20 000 euro, poate si mai mult, in functie de cat de mult vei intelege marketingul online si cat de multa valoare vei oferi oamenilor care iti urmaresc siteul.

Cam atata despre cei 6 pasi prin care poti obtine profit dintr-un site in 3 luni. Sper ca nu am fost prea tehnic.

Luni vin cu o un material mai usor de ingurgitat, am un intervievat surpriza care scoate minim 10 000 lei / site pe luna, venit pasiv (100 milioane lei vechi), fara sa iau in considerare siteurile si proiectele pe care le are in afara (pe .com).



Ti-a placut articolul asta?

Accesează GRATUIT două ghiduri care au dat naștere la sute de afaceri în România - studenți, angajați, freelanceri, experți de orice fel și antreprenori care și-au revoluționat modul în care își vând produsele și serviciile.

Introdu adresa de e-mail și primești GRATUIT cele două ghiduri ce te vor ajuta să câștigi bani din propria ta afacere

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

26 thoughts on “Revolutia financiara IV – 6 pasi in 3 luni pentru profit online!

  1. Acum realizez cat de important este publicarea unui material gratuit pe care sa-l oferi comunitatii.Imi place, foarte bun articolul.Plus ca ma voi gandi mai bine sa trec si eu la Aweber.

  2. Forta utila informatia, mii de multumiri.

    Daca ma poti ajuta cu un lucru care nu l-am inteles, din poza atasata. Ce inseamna produs „low ticket” si produs „high ticket”?

    App, nu vreau sa par carcotas, probabil din graba, dar eu doar le semnalizez:
    „Domeniul costa pe ‘.com’ undeva la 8 $ pe luna„. Nu e cumva pe an?
    „wordpressul este ca ca limba engleza” Ai vrut sa spui „este usor ca limba engleza”?

    Toate cele bune!

    • Low ticket – produs ieftin, la care sa aiba acces multa lume. INteresul este sa faci piata sa se miste si sa inveti propria lista sa plateasca pentru un produs.

      High ticket – produs scump, de specialitate.

      da, 8$ pe an, rectific acum.
      Ai dreptate, din graba. Mersi de atentionare.

  3. Foarte interesant articol! Clar, concentrat si la obiect.Pe intelesul tuturor, dar am si eu o intrebare: care ar fi avantajele si dezavantajele folosirii platformelor Blogger, WordPress, Webbly, si cate mai sunt?

  4. Foarte bun articolul…chiar este printre cele mai bune pe care le-ai postat de cand te urmaresc, asta probabil si pentru ca ai organizat informatiile foarte bine(in pasi exacti) care sa conduca catre o solutie pentru cititorii…asta ar trebui sa fie un model pentru toti cei care te urmaresc…(pe langa faptul ca ar trebui sa urmareasca pasii mentionati cu care sunt totul de acord si care m-au asistat si pe mine sa ma concentrez mai mult pe ceea ce am de facut…asa ca ms)…

    Referitor la momentul cand sa cumperi autoresponderul de la aweber(sau oricare altul platit) eu as recomanda atunci cand ai totusi creat mai intai un raport pe care sa-l oferi gratuit…dar asta depinde foarte mult de fiecare persoana..pentru ca unii pot sa stea foarte mult sa creeze acel raport si daca nu il fac gata cat mai repede , vor plati degeaba la autoresponder(daca vor depasi acea luna de 1 $ trial)..pt ca oamenii se pot inregistra pe site-ul tau ca sa fie la curent cu noutatile dar daca nu oferi ceva gratuit , mult trafic se va pierde….

    si poate ca ar trebui ca inainte sa incepi intr-un domeniu si sa incepi sa creezi rapoarte, sa oferi „valoare”, sa faci o cercetare de piata(si am pus in ghilimele pt ca nu poti sa stii ce inseamna valoare daca nu faci cercetarea pietei ca sa stii putin ce inseamna valoare pentru piata ta, nu ceea ce consideri tu ca este valoros…si asta o poti face intrand putin pe forumurile si blogurile din domeniul tau…daca exista…daca nu exista atunci poate ca nu este un domeniu bun in care sa pornesti)…

    eu unul asa cred, ca cercetarea de piata(despre care ai vorbit si tu ca o poti face prin chestionare) ar trebui facuta un pic mai la inceput prin alte metode(google keyword tool, etc)

    • Corect, la bootcamp am insistat ca asta este varianta mai buna de a face lucrurile. Dar pentru un incepator daca il pui sa faca studiu de piata pe o lista inxistenta, va dura o vesnicie. Asa ca am preferat sa mut acest pas .. ceva mai tarziu, cand ‘incepatorul’ poate sa testeze pe propria lista acest tip de comunicare (chiar si studiul de piata poate fi facut cu tact, astfel incat prospectul sa se simta valorizat).

      Ai dreptate si la partea cu autoresponderul, doar atat ca, iar o opinie de-a mea, cunoscand mecanismele unui incepator care amana tot timpul, eu as prefera ca el sa dea bani si sa il doara daca nu face acel material. 🙂

      Ai dreptate in ambele cazuri.

  5. Buna Daniel,
    Esti extraordinar de bine organizat in gandire.Se vede de departe ca stii despre ce vorbesti.

    Te felicit si mult succes, stiu ca odata cu tine vom evolua si noi.

  6. deci tu recomanzi sa nu folosim un programator, ci ca am putea chiar singuri sa setam wrodpress-ul …

    foarte interesant, doar ca eu deja am angajat un programator sa ma ajute, de fapt sa-mi faca o pagina web,

    si ciudat , el nu imi recomanda Aweber ci mailchip,

    pe cine sa cred acum???

    mersi de articol,

  7. Si eu am recomandat mailchimp, read the article.

    Despre programatorul tau, daca l-ai pus sa iti faca site in altceva decat wordpress, atunci ai inceput prost. Poti sa il crezi pe el in cazul asta si sa ma anunti cand renunti la site sau nu la-i actualizat, sau nu l-ai inteles.

    Revin cu un interviu audio cu un programator care a ajuns marketer de succes. Ce a zis el referitor la asta?

    „nu e bine sa crezi programatorul ce e bine si ce nu, el stie sa faca siteuri, nu sa faca bani..”

    Asa ca depinde ce vrei, daca vrei sa inveti sa faci siteuri, asculta-l. Daca vrei sa faci bani, atunci asculta-ma pe mine sau pe cei care au succes pe online.

    • ok te ascult …

      dar si cu o metoda „simpla” ca wordpress, parca tot simt ca o sa am nevoie de ajutor, daca nu de un programator, macar de cineva cu cunostinte/

      pot sa spun ca sunt un profesionist in domeniul meu, doar ca acum nu prea am chef sa invat programare, sau sa descopar pe pielea mea toate chichithele de pe worpress.

      am invatat la un moment dat html si am facut cateva pagini, doar ca simteam ca deviez de la specialitatea mea, si fara cineva care sa te sprijine ajute invete am simtit ca fac multa munca fara rezutate.

      am nevoie de un coach,

      astept articolul de azi,

      salut

  8. Proiectiile „Castigi x euro in y zile” sunt fantezii pentru ca depind de mult prea multi factori. Ideea e ca poti sa fii pe profit si din primele cateva zile pe net daca sti ce faci. Insa pana sa stii ce faci mai dureaza ceva vreme.

    Exista foarte multi factori: Marketing, strategie, munca multa, IQ peste medie, disciplina, mindset, cunostinte practice specifice, gandire logica, timp liber de investit, incredere in sine, stima de sine etc. Nu toti factorii sunt obligatorii insa toti au o pondere.

    Timpul pana o sa obtii rezultatele si cuantumul rezultatelor e determinat de nivelul tau de motivatie, de background(cine esti ca persoana, ce stii si ce alte resurse ai), factorii de mai sus, putin noroc si inspiratie.

    Plus daca vrei sa obtii 500 – 1000 euro din prima lansare, sau sa ai o lista de 1000 de persoane cu primul produs, probabilitatea scade si mai mult.

  9. Daniel, am sa-ti spun povestea mea si a blogului meu http://ideiculinare.com. Totul a inceput cand m-am inscris la cursul lui Paul Coman si am primit pe mail bonusurile oferite de Pera care m-au invatat sa-mi fac singura un blog. Am ales un nume de domeniu, l-am cumparat, am instalt o tema si am publicat cateva retete facute de mine acasa. Apoi alt bonus oferit de Pera autoresponderul, l-am instalat si pe acesta si am creat un set de meniuri cu retete care te ajuta sa slabesti sau sa te mentii, e aici mi-am dat seama ca trebuie sa am o directie a blogului ca nu pot sa public retete pur si simplu la intamplare, pentru ca astfel de bloguri sunt la tot pasul, ca trebuie sa ofer valoare nisei mele si asa m-am hotarat sa schimb directia blogului. Inca lucrez la acest aspect, vreau sa creez un alt material gratuit un fel de ghid in care sa-i invat principiile acestui stil de viata, sa sterg retetele care nu se incadreaza acestui stil de viata si apoi sa public retele din meniurile gratuite plus alte retete noi si bineinteles articole despre acest stil de viata.
    Concluzia mea ca si a ta este ca trebuie sa ai un plan de la inceput pe care sa-l respecti sau eventual sa-l modicfici un pic pe parcurs. Eu fiind incepatoare nu am avut un plan bine pus la punct sau mai bine spus nu am avut plan deloc si pot sa spun ca am muncit pana acum un pic degeaba, dar totusi nu a fost degeaba am castigat experienta. 🙂
    Si alta concluzie importanta este ca trebuie sa incepi sa faci ceva daca iti doresti sa faci ceva.

    In final vreau sa-i multumesc lui Pera pentru indrumarile oferite, lui Paul Coamn pentru curs, sprijn, indrumare si nu in ultimul rand tie Daniel pentru informatiile oferite pana acum si pentru cele care urmeaza pentru ca ne sunt de mare ajutor in drumul nostru de viitori antreprenori.:)

  10. Salutare,
    La acest articol nu am ce comenta ca sa zic asa. Sunt pasi tehnici si este foarte clar cum sta treaba aici. Asa ca nu ma voi axa foarte mult pe asta.
    Multumesc pentru informatii.
    Inca nu am gasit domeniul de activiutate dar ma documentez.

  11. Foarte buna distinctia dintre a creea valoare pentru o nevoie existenta/reala, ci nu una ghicita. Email marketingul si oferirea unor produse gratuite sunt doua dintre cele mai importante arme pentru constructia coloanei prospectilor.